BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 3 november 2008

fullfart






Ahh nu sitter jag här i min soffa efter en fullspäckad helg! Fredagen började med att min morfar och hans fru från karlstad anländer..lördagen hade vi födelsedags middag i Lit där vi vad ca 17 st, grymt trevligt=) har flyttat grejor åt min mor som skall flytta.. söndag följde jag med grabbara och spanade på cross körning- de är såå duktiga och kul att kika på!!



Idag har jag fin slipat på min rapport som nu ligger i utskriter i väskan och hoppas att de är ok för morgondagen..ahh man tycker aldrig att det är bra det man skriver well well det blir det de blir=)



Jag ser mycket fram till lördagen då vi skall träffas flera goda vänner och äta samt dricka gott =) Kommer bli en lysande kväll det blir det alltid!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer bli tok mysigt! :D