BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 4 november 2008

Börjar bli stor kille=)

Idag börjar skolan.. 13.15 är det start efter en lång praktik, som varit helt fantastisk..

Grimm är hemma med mig denna vecka som idag har blivi så stor att han hoppade upp i soffan när han jagade Sigge. Han har tidigare verkligen försökt att komma upp utan resultat men idag bara flög han upp och blev nog rätt brydd!=)

Jag måste bara få säga att jag är luspank och kommer att vara nästa mån. med då det varit lite jobb under praktiken...ursch är verkligen inte kul när man inga pengar har...kan man inte vin
na något eller få massor av pengar ?? =)


Skall ut på en långpromenad snart funderar på vart man skall gå, hade varit roligt att hitta någon ny väg..

Ikväll är det DESPERATE, tjooohooo. kl 21.00 på kanal 5 om ni inte redan viste det.. =)

1 kommentarer:

Unknown sa...

Åh vore hur kul som helst att träffa er nåt snart ju! Kan tänka mej att Grimm verkligen vuxit. Spännande. Har MKT i skolan nu men snart bor jag hemma o då måste vi hitta på nåt kul tycker jag. kramis