BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 10 januari 2010

Arg

Håll i er.......Ahh jag blir så j*vla förbannad..vad är det för fel på mig..varför är det ALLTID strul?? Seröst är det inte dax för lite normaliditet i mitt liv?? Hur länge orkar man? Jag vet inte men jag lyckas alltid strula till det tydligen..eller det är fasen inte alltid jag som gör det men jag är så trött..och då menar jag verkligen trött..jag är trött i min själ..jag behöver sol och semester..vil bara åka boooort från allt..men man skall ju inte fly men semester kan man ju..:)
I augusti då åker i alla fall jag igen och det skall bli grymt skönt..!! Fuck off Sverige och hejja värme, sol, salt vatten, annan kultur, mat, drinkar, och vänners sällskap till fullo!
Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag tar min SSK-examen och fasen vad härligt, hoppas livet vänder lite snabbare till det bättre...

0 kommentarer: