BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 19 november 2009

2010; ett hejdunndrande år!

Torsdag var det här!
I morgon skall jag åter tala med min nuvarande chef på 11:an. Anmäla mitt intresse att komma och jobba som ssk.
Måste även skicka ansökan till den andra avd, och chefen! Jag hoppas tiden efter nyår kommer bli bra - Eller rättare sagt år 2010 kommer bli ett strålande underbart år, mitt år :)
Jag håller på att leta ny lgh, vill flytta mig centralt, Jag vill ha nära.. börjar kanske bli en stadstjej?! hehe..både och, men Ösd är en perfekt stad och jag älskar stan!
Jag vill kunna jobba så jag äntligen kan köpa mig en bil.. Har kollat och drömt så nu är det bara ett jobb och en ekomoni som fattas.
Sommaren väntar återigen en resa till solen, vilket är ett måste. Jag skall sola, bada, dricka kall öl, goda drinkar, äta ute var dag, dansa under de varma nätterna helt enkelt njuta lite extra :) Men vart i solen det blir är inte bestämt!

På fredag kväll är det dans, synd att jag jobbar kväll och dag lördag, annars hade jag dragit iväg och svängt mina lurviga.


Har funderat på vad karlar gillar. En vän till mig tycker att; "Sexig dans med stay ups, som slutar med underbart sex. Och middag med gott vin".
Vad tycker vi? :)

Nu blir det en varm kopp te och soffmys! Detta är min lediga dag som är en underbar dag.

Ps. du har väckt ett stort behov hos mig!

Puss

0 kommentarer: