BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 16 juli 2009

Tjejafton, tookkväll..!

Igår efter jobbet hade vi fina Malin(Foppa), Marie, Angelica o jag en liten after work...Vi beställde hem sallad till Marie, drack gott och sen blev den en åktur med Thomée..Rikigt kul hade vi...Blev ett djupt tjejsamtal men allt vad det innebär..haha var så länge sedan det var en tjejafton med massa took prat...:D Vi rockade loss på båten till The Women och tror vi fick till världens drag...haha...fick upp gamla damer och män som rockade loss med oss...:D Tanken var sen att vi skulle fortsätta rockandet på Marité men kvällen där skulle kosta 140 kr...Oo det var ingen som ville betala det...så där slutade kvällen tråkigt nog MEN då fick jag istället följa med min finaste hem!- Mys..!

Bilder på kvällen kommer senare...=)

Jobbar inatt tills i morgon..Ooh skulle behöva sova så nu skall jag nog hoppa i säng och försöka slummra några timmar innan jag åker i till staden igen!

0 kommentarer: